בניית אתרים בפרסטה שופ | ננדו

בניית אתרים בפרסטה שופ

מחפש את המערכת המובילה בעולם להקמה וניהול של חנויות וירטואליות? רוצה למכור יותר? מעוניין לקבל נתונים מדוייקים וסטטיסטיקות אודות הלקוחות והרכישות באתר? בוא להכיר את “פרסטה שופ”! פרסטה שופ הינה אחת מערכת ניהול התוכן המתקדמת בעולם עבור חנויות וירטואליות. יתרונה הגדול הוא בכך שהיא בנויה בפלטפורמה מבוססת קוד פתוח. למעשה זה אומר כי האתר שלכם משתדרג באופן שוטף וחשוב מכך – שאינכם תלויים באף חברה או ספק שירות לגבי ביצוע שינויים באתר או אפילו מעבר לחברה אחרת שבה תבחרו לניהול ותחזוקת האתר.

יתרונה המרכזי של פרסטה שופ אל מול מערכות ניהול תוכן אחרות הוא התאמתה המלאה למגוון סוגי חנויות וירטואליות: מחנות קטנה ונישתית ועד חנות גדולה ומקצועית.בנוסף, העובדה שמדובר במערכת מבוססת קוד פתוח מאפשרת לבעלי האתר לשדרג ולעדכן אותו בקלות ובאופן שוטף, מבלי להיות מחויבים לספק שירותים מסוים.

חנות מעוצבת
החנות שלכם תעוצב על ידי מעצבים מקצועיים בעלי התמחות ייחודית בעיצוב אתרי מכירה וחנויות וירטואליות. העיצוב נעשה בהתאמה מלאהמותאם לסוג העסק, משלב עיצוב רספונסיבי מותאם לכל גדלי המסכים השונים ומתבסס על עקרונות גרפיים המעודדים רכישה בקרב גולשי האתר.

סל קניות
סל קניות וירטואלי מאפשר ללקוחות לקנות מוצרים בקלות וביעילות, לצפות בקניות קודמות שביצעו ולעקוב אחר הסטטוס של הזמנות קיימות. יתרון בולט וייחודי הוא יכולת צירוף הלקוחות למועדון לקוחות ולהציע להם מבצעים או קופונים שונים, המותאמים להם אישית, באמצעות הדואר האלקטרוני (לדוגמה, הנחה של 10% לכבוד שבוע היום ההולדת).

תשלומים
החנות הוירטואלית שלנו תומכת ברכישה מאובטחת באמצעות כרטיסי האשראי הנפוצים בשוק (ישראכרט,ויזה), רכישה באמצעות PayPal וברכישה טלפונית. המערכת מאפשרת ללקוח לשמור את פרטי האשראי שלו לרכישה הבאה ולבצע רכישה בתשלומים בהתאם למספר התשלומים המוגדר במערכת, בהתאם לסכום הרכישה הכולל.

חנות קלה לקידום בגוגל
החנות הוירטואלית שלנו כוללת כלי אופטימיזציה לקידום האתר בגוגל. כל דף קטגוריה ודף מוצר באתר כבר כוללים את מילות המפתח הרלוונטיות ותורמים לקידם את האתר בצורה עצמאית או בעזרת חברת קידום אתרים באופן מהיר הרבה יותר.

חנות מותאמת לסלולר
החנות הוירטואלית מותאמת באופן מושלם לצפייה במכשירי הסלולר השונים. המשתמש יכול לראות את כל האזורים באתר מבלי לבצע זום, באמצעות גלילה כלפי מטה ומעלה בלבד (ללא גלילה לצדדים) או שימוש במקשי הטלפון ולהנות מקריאה נוחה של הטקסטים השונים באתר.

תמיכה טכנית לאורך כל הדרך
משלב התכנון הראשוני של החנות ועד לעלייתו הרשמית של האתר לאוויר – אנו תמיד לשירותכם. אנחנו מציעים תמיכה טכנית מקוונת, בצורה בה הלקוח יכול לראות במו עיניו כיצד מבצעים כל פעולה בחנות. בניגוד לחברות אחרות, אנחנו זמינים תמיד לשירותכם באמצעות מספר ישיר ומבלי לעבור במרכזיות ומערכות ניווט מיגעות.

חנות שלא כובלת אותך
החנות הוירטואלית הינה בבעלותך המלאה ואין צורך לשלם דמי שכירות חודשיים. גם אם תרצה לעבור לחברת בניית אתרים אחרת העושה שימוש במערכת פרסטה שופ, תוכל לעשות זאת בכל שלב (אף על פי שאנחנו די בטוחים כי תעדיף להישאר אצלנו…)

אבטחת מידע
המערכת עומדת בתקנים המחמירים של PCI והאתר שנקים עבורך בפרסטה שופ יעניק לך כמנהל האתר גישה מאובטחת, תמיכה בתעודת אבטחה המחמירה ביותר (SSL), מניעה אוטומטית להתקפות סייבר ועוד.

ממשק לקוחות מתקדם
באמצעות פרסטה שופ תוכל לייצא את כל הנתונים הסטטיסטיים הדרושים לך, לנטר את מספר המבקרים באתר בזמן אמת, להבין איזו קטגוריה מכרה הכי הרבה, להבין מי הלקוחות “הטובים” ביותר, מהו המוצר הפופולרי ביותר ועוד.

קטלוג מוצרים עשיר וחכם במיוחד
עם פרסטה שופ תוכל להציג את מוצריך הרבים בקטלוג חכם ועשיר במיוחד. תוכל ליהנות ממספר קטגוריות ללא הגבלה, לאפשר השוואת מוצרים ושיתוף מוצרים, להציג מוצרים באופן חכם, להציג מחירים מפורטים ועוד.

דילוג לתוכן